How to Become a BAD Teacher | Làm thế nào để trở thành một giáo viên TỒI | |
Ibrahim Sel | Ibrahim Sel | |
Fountain magazine Issue 56 / October - December 2006 | Fountain magazine Số 56 / Tháng 10-12/2006 | |
Teachers are entrusted with the jewels of life: Our children. Sometimes teachers may be overwhelmed with this very important task. | Giáo viên được giao phó chăm lo châu ngọc cuộc đời: con em chúng ta. Đôi khi giáo viên có thể bị choáng ngợp với nhiệm vụ rất quan trọng này. | |
The teacher-student relationship, or rapport, is the most important factor contributing to effective teaching. How a teacher portrays him/herself or is perceived by the students, the label he/she is given (bad or good teacher) determine the quality of the teaching-learning process. | Mối quan hệ hoặc sự thân thuộc giữa thầy và trò là yếu tố quan trọng nhất góp phần vào việc giảng dạy hiệu quả. Làm thế nào một giáo viên biểu hiện bản thân hay tạo được thiện cảm của sinh viên, cái nhãn hiệu giáo viên tạo ra (giáo viên tốt hay xấu) quyết định chất lượng của quá trình dạy và học. |